bokomslag Remote Service Technology Perception and its Impact on Customer-Provider Relationships
Samhälle & debatt

Remote Service Technology Perception and its Impact on Customer-Provider Relationships

Stefanie Paluch

Pocket

1159:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 3-7 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 419 sidor
  • 2011
Stefanie Paluch employs multiple qualitative methods to explore the perception of remote services and its impact on customer-provider relationships in USA, Germany and Sweden. She develops a comprehensive model about customers' holistic remote service experience and derives theoretical propositions that reflect main influence factors.
  • Författare: Stefanie Paluch
  • Illustratör: 19 Schwarz-Weiß-Tabellen 54 Schwarz-Weiß-Abbildungen
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783834931009
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 419
  • Utgivningsdatum: 2011-09-23
  • Förlag: Gabler