bokomslag Political Marketing and the Election of 2020
Samhälle & debatt

Political Marketing and the Election of 2020

Jody C Baumgartner Bruce I Newman Jody C Baumgartner Bruce I Newman Jody C Baumgartner

Inbunden

2439:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 94 sidor
  • 2023
This book examines the 2020 campaign and election in the United States of America from the perspective of political marketing, always intrinsic to democratic elections. The chapters in this book were originally published in the Journal of Political Marketing.
  • Författare: Jody C Baumgartner, Bruce I Newman, Jody C Baumgartner, Bruce I Newman, Jody C Baumgartner
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781032434711
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 94
  • Utgivningsdatum: 2023-06-30
  • Förlag: Taylor & Francis Ltd