Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6

Häftad, Svenska, 2022

Av Per Wildenstam, Henrik Uggla

779 kr

Skickas tisdag 7/10
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Boken tar avstamp i aktuell forskning och de senaste trenderna inom marknadsföring, samt innehåller många kreativa och pedagogiska exempel. Boken har en tillhörande övningsbok, Marknadsföring - modeller och principer. Övning, fördjupning och reflektion. Den sjätte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit ytterligare material om hållbarhet och digital marknadsföring.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2022-08-15
  • Mått215 x 226 x 31 mm
  • Vikt1 109 g
  • FormatHäftad
  • SpråkSvenska
  • Antal sidor496
  • Upplaga6
  • FörlagSanoma Utbildning
  • SABQblb
  • ISBN9789152363690

Tillhör följande kategorier