bokomslag Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects
Samhälle & debatt

Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects

Yoram Wind Paul E Green

Inbunden

4409:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 346 sidor
  • 2003
Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts in marketing and marketing research. This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.
  • Författare: Yoram Wind, Paul E Green
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781402075964
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 346
  • Utgivningsdatum: 2003-12-01
  • Förlag: Springer-Verlag New York Inc.