Hoppa till sidans huvudinnehåll

Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

Foundational and Contemporary Issues

Inbunden, Engelska, 2021

Av Thomas Anning-Dorson, Robert E. Hinson, Henry Boateng, Albert Anani-Bossman, Ayça Can Kirgiz, Meenakshi Gujral, Ayca Can Kirgiz

2 129 kr

Beställningsvara. Skickas inom 10-15 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

The first of this two-volume work brings to the fore marketing communication theories and concepts that are prominent in emerging economy contexts, and highlights the opportunities and challenges within these markets.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2021-10-29
  • Mått148 x 210 x 23 mm
  • Vikt533 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • SeriePalgrave Studies of Marketing in Emerging Economies
  • Antal sidor301
  • Upplaga21001
  • FörlagSpringer Nature Switzerland AG
  • ISBN9783030813284