Hoppa till sidans huvudinnehåll

6 209 kr

Beställningsvara. Skickas inom 11-20 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication. Focuses on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communicationIncludes essays from a variety of global contexts, from Asia and the Middle East to the AmericasGives niche theories new life in several essays that use them to illuminate their application in specific contextsFeatures coverage of a wide variety of theoretical perspectivesPays close attention to the use of theory in understanding new communication contexts, such as social media2 Volumes

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2014-04-25
  • Mått180 x 254 x 58 mm
  • Vikt1 878 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • SerieHandbooks in Communication and Media
  • Antal sidor1 008
  • FörlagJohn Wiley and Sons Ltd
  • ISBN9780470675052

Tillhör följande kategorier

Hoppa över listan

Du kanske också är intresserad av