Hoppa till sidans huvudinnehåll

1 529 kr

Beställningsvara. Skickas inom 10-15 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

ESSENTIALS OF MARKETING RESEARCH, provides a concise, yet complete guide to the design, execution, analysis, and reporting of marketing research to support smart business decisions. This proven resource provides valuable business context while introducing both traditional research methods, such as designing questionnaires, and the latest technological advances, including current data collection devices, basic data analysis tools, practical approaches to data analytics, and the impact of social media and artifactual online data.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2018-08-22
  • Mått215 x 27 x 276 mm
  • Vikt1 065 g
  • FormatHäftad
  • SpråkEngelska
  • Antal sidor514
  • Upplaga7
  • FörlagCengage Learning
  • ISBN9780357033937
Hoppa över listan

Mer från samma författare

CB
  • Nyhet
Hoppa över listan

Du kanske också är intresserad av

CB
  • Nyhet
17 juni

17 juni

Alex Schulman

159 kr329 kr

Pranklåda Yumi & Tomu

Pranklåda Yumi & Tomu

Kärnan

299 kr399 kr