Digital Darwinism

Branding and Business Models in Jeopardy

Häftad, Engelska, 2014

Av Ralf T. Kreutzer, Karl-Heinz Land

369 kr

Beställningsvara. Skickas inom 7-10 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Digital Darwinism is a key challenge for all companies and brands. Not all companies and managers are aware of the challenges lying ahead. This book helps to identify the need for change and adaption based on a framework of findings and additional tools to position you and your company in the digital rat race.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2014-10-02
  • Mått155 x 235 x 15 mm
  • Vikt417 g
  • SpråkEngelska
  • Antal sidor257
  • Upplaga2015
  • FörlagSpringer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
  • EAN9783642544002
  • OriginaltitelDigitaler Darwinismus. Der stille Angriff auf Ihr Geschäftsmodell und Ihre Marke