Hoppa till sidans huvudinnehåll

Digital Advertising in the Post-cookie Era

Strategic Campaign Planning Across the Customer Journey

Inbunden, Engelska, 2025

Av Alexander Schwarz-Musch, Alexander Tauchhammer, Bernhard Guetz

599 kr

Beställningsvara. Skickas inom 10-15 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Campaigns on social media platforms, in search engines, and through display advertising can still be effective if potential customers are targeted accurately.The authors demonstrate how this can work without cookies: developing a "Minimum Viable Persona" and defining campaign groups along the customer journey play central roles.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2025-03-07
  • Mått148 x 210 x 15 mm
  • Vikt356 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • SerieBusiness Guides on the Go
  • Antal sidor169
  • FörlagSpringer Fachmedien Wiesbaden
  • ISBN9783658470999
  • OriginaltitelDigitale Werbung in der Post-Cookie-Ära