Hoppa till sidans huvudinnehåll

CSR und Social Media

Unternehmerische Verantwortung in sozialen Medien wirkungsvoll vermitteln

Häftad, Tyska, 2014

Av Riccardo Wagner, Georg Lahme, Tim Breitbarth

549 kr

Beställningsvara. Skickas inom 10-15 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Renommierte Experten aus Wissenschaft, Unternehmenspraxis und Zivilgesellschaft analysieren Grundlagen und geben praxisnahe Tipps zur zielgruppengerechten und wirkungsvollen CSR-Kommunikation in sozialen Medien.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2014-08-25
  • Mått168 x 240 x 17 mm
  • Vikt501 g
  • FormatHäftad
  • SpråkTyska
  • SerieManagement-Reihe Corporate Social Responsibility
  • Antal sidor272
  • Upplaga2014
  • FörlagSpringer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
  • ISBN9783642550232