bokomslag Virtuelle Kundenintegration in die Neuproduktentwicklung
Samhälle & debatt

Virtuelle Kundenintegration in die Neuproduktentwicklung

Michael Bartl

Pocket

1559:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 328 sidor
  • 2006
Stand der Forschung zur virtuellen Kundenintegration Bezugsrahmen zur Untersuchung zur virtuellen Kundenintegration Untersuchungsblickwinkel Kunde und Unternehmen Empirische Analyse
  • Författare: Michael Bartl
  • Illustratör: 43 schwarz-weiße Tabellen 74 schwarz-weiße Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783835004504
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 328
  • Utgivningsdatum: 2006-09-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag