Understanding Audiences, Customers, and Users via Analytics

An Introduction to the Employment of Web, Social, and Other Types of Digital People Data

Häftad, Engelska, 2024

Av Bernard J. Jansen, Kholoud K. Aldous, Joni Salminen, Hind Almerekhi, Soon-gyo Jung, Soon-Gyo Jung

679 kr

Beställningsvara. Skickas inom 10-15 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Finns i fler format (1)


The book includes chapters explaining web analytics, social media analytics, and how to create an analytics strategy. The book also discusses analytical tools for social media analytics, search analytics, persona analytics, user studies, and website analytics.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2024-09-24
  • Mått168 x 240 x 10 mm
  • Vikt300 g
  • FormatHäftad
  • SpråkEngelska
  • SerieSynthesis Lectures on Information Concepts, Retrieval, and Services
  • Antal sidor152
  • Upplaga2024
  • FörlagSpringer International Publishing AG
  • ISBN9783031419355