The Marketing of Rebellion

Insurgents, Media, and International Activism

Inbunden, Engelska, 2005

Av Pittsburgh) Bob, Clifford (Duquesne University, Clifford Bob, Douglas McAdam, Sidney Farrow

779 kr

Beställningsvara. Skickas inom 5-8 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Finns i fler format (1)


How do a few Third World political movements become global causes celebres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, they face a Darwinian struggle for scarce resources where support goes to the savviest, not the neediest.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2005-06-06
  • Mått158 x 238 x 26 mm
  • Vikt462 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • SerieCambridge Studies in Contentious Politics
  • Antal sidor256
  • FörlagCambridge University Press
  • ISBN9780521845700

Tillhör följande kategorier