bokomslag The Economic Regulation of Broadcasting Markets
Samhälle & debatt

The Economic Regulation of Broadcasting Markets

Paul Seabright Jurgen Von Hagen Paul Seabright Jürgen Von Hagen Jürgen Von Hagen

Pocket

659:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 368 sidor
  • 2007
New technology is revolutionizing broadcasting markets. Television, newspapers, telecoms and the internet compete ever more fiercely for audience attention. How should public policy respond? Using the insights of modern microeconomics, this book provides a state-of-the-art analysis of the power of regulation to shape and control broadcasting markets.
  • Författare: Paul Seabright, Jurgen Von Hagen, Paul Seabright, Jürgen Von Hagen, Jürgen Von Hagen
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9780521696340
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 368
  • Utgivningsdatum: 2007-04-26
  • Förlag: Cambridge University Press