bokomslag Sportsponsoring im TV: Empirische Analyse zur Wahrnehmung und Erinnerung von Sponsorenmarken am Beispiel der Vierschanzentournee 2016/2017
Samhälle & debatt

Sportsponsoring im TV: Empirische Analyse zur Wahrnehmung und Erinnerung von Sponsorenmarken am Beispiel der Vierschanzentournee 2016/2017

Sarah Houy Simon Fauser Ludwig Hierl Sebastian Serfas

Häftad

379:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 3-8 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 174 sidor
  • 2018
  • Författare: Sarah Houy, Simon Fauser, Ludwig Hierl, Sebastian Serfas
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9783746954974
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 174
  • Utgivningsdatum: 2018-08-31
  • Förlag: Tredition Gmbh