bokomslag Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok
Samhälle & debatt

Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok

Eina Linder Åse Lundén-Welden

Häftad

669:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 2-4 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 123 sidor
  • 2016
SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater.

OM SERIEN SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET
Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt. Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok.
Till läromedlet finns PDF-filer med lärarhandledning. Du hittar dessa på www laraonline.se. Ingen inloggning behövs för att hämta gratismaterial. Markera ?Visa gratismaterial? och filtrera på ämne.

FÖR VEM?
Materialet är lämpligt för kursen ?Service och
bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i
materialen.
  • Författare: Eina Linder, Åse Lundén-Welden
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789188309051
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 123
  • Utgivningsdatum: 2016-01-01
  • Förlag: Lära Förlag