Modern marknadsföring : praktisk handbok för småföretag och multinationella koncerner - och allt däremellan.

Häftad, Svenska, 2022

Av Ulf Vanselius, Rune Rennemark, Conny Gustafsson

499 kr

Skickas onsdag 1/10
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Praktisk handbok i modern marknadsföring

Modern marknadsföring besvarar alla frågor du kan tänkas ställa när du ska marknadsföra produkter och tjänster i på dagens allt mer utmanande marknad. Från första raden tar författarna dig i handen och lär dig att hitta den enklaste, billigaste och säkraste vägen till framgång.

Modern marknadsföring lär dig att formulera rätt argument, att hantera konkurrensen samt att välja de digitala och traditionella mediakanaler som når dina kunder på effektivaste sätt. Du får lära dig att sälja, både till privatpersoner och företag. Och, sist men inte minst, får du lära dig att skapa reklam som säljer.

Boken passar dig som:

• Jobbar i ett framgångsrikt företag, men tror att företaget kan växa snabbare med smart marknadsföring?

• Har en fantastisk idé och har precis startat företag, men har svårt att få luft under vingarna?

• Vill satsa på marknadsföring, men saknar en enkel och systematisk arbetsgång att följa för att t.ex. välja rätt bland alla nya digitala kanaler?

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2022-01-01
  • Mått210 x 250 x 23 mm
  • Vikt1 113 g
  • FormatHäftad
  • SpråkSvenska
  • Antal sidor311
  • FörlagPyramid Communication
  • SABQblb
  • ISBN9789152715888

Tillhör följande kategorier