Hoppa till sidans huvudinnehåll

Media Policy and Music Activity

Inbunden, Engelska, 1993

Av Krister Malm, Roger Wallis

2 549 kr

Beställningsvara. Skickas inom 10-15 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Finns i fler format (1)


How do people make music - and how does this activity relate to the policies of governments and the music industry? What is the relationship between live music and music we hear on the radio, or in music videos? How has the digital revolution affected music-making in industrialised and in developing nations? In Media Policy and Music Activity, Krister Malm and Roger Wallis look in depth at the relationships between policies governing the output of the music media and music activity in society. A practical base in case study material is combined with a broad theoretical framework for understanding the music media.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum1993-01-28
  • Mått156 x 234 x undefined mm
  • Vikt690 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • Antal sidor288
  • FörlagTaylor & Francis Ltd
  • ISBN9780415050197

Tillhör följande kategorier

Hoppa över listan

Du kanske också är intresserad av