bokomslag Media Consumption and Public Engagement
Samhälle & debatt

Media Consumption and Public Engagement

N Couldry S Livingstone T Markham Nick Couldry Sonia M Livingstone

Inbunden

1419:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 247 sidor
  • 2007
Democracy is based on the belief that themedia gets the attention of voters. But is this plausible in an age of multiplying media, disillusionment with the political system and time-scarcity? This book addresses this question, and charts experiences of 'public connection'.
  • Författare: N Couldry, S Livingstone, T Markham, Nick Couldry, Sonia M Livingstone
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781403985347
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 247
  • Utgivningsdatum: 2007-04-03
  • Förlag: Palgrave USA