Marknadsföring i tjänsteföretag
Häftad, Svenska, 1998
769 kr
Skickas måndag 17/11
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.Kan man marknadsföra tjänster på samma sätt som varor? Nej, det krävs ett helt annat, relationsinriktat synsätt, menar författaren. Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster.
Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid business-to-business.
Om författaren
Christian Grönroos är professor med inriktning mot tjänste- och relationsmarknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.
Produktinformation
- Utgivningsdatum1998-10-21
- Mått148 x 210 x 10 mm
- Vikt332 g
- FormatHäftad
- SpråkSvenska
- SerieMarknadsföring i tjänsteföretag
- Antal sidor200
- Upplaga3
- FörlagLiber
- ISBN9789147043897