bokomslag Marknadsföring i tjänsteföretag

Marknadsföring i tjänsteföretag

Christian Grönroos

Häftad

749:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 2-6 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 200 sidor
  • 1998

Kan man marknadsföra tjänster på samma sätt som varor? Nej, det krävs ett helt annat, relationsinriktat synsätt, menar författaren. Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster.

Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid business-to-business.

Om författaren
Christian Grönroos är professor med inriktning mot tjänste- och relationsmarknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.

  • Författare: Christian Grönroos
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789147043897
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 200
  • Utgivningsdatum: 1998-10-21
  • Förlag: Liber