bokomslag Marketing-Modelle
Samhälle & debatt

Marketing-Modelle

Hans R Hansen Alexandre Thabor

Inbunden

2219:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 303 sidor
  • 1973
Frontmatter -- Vorwort -- Inhalt -- 1. Bedeutung computergestützter Modelle im Marketing -- 2. Anwendung computergestützter Modelle im Marketing -- 3. Entwicklung computergestützter Marketing-Modelle -- 4. Gestaltung eines umfassenden Marketing-Modells - Fallstudie eines Reifenherstellers -- Anhang -- Literaturverzeichnis -- Sachregister -- Backmatter

  • Författare: Hans R Hansen, Alexandre Thabor
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783110044591
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 303
  • Utgivningsdatum: 1973-10-01
  • Förlag: De Gruyter