Hoppa till sidans huvudinnehåll

Kundenbindung bei veränderten Wettbewerbsbedingungen

4. Dresdner Kolloquium an der Fakultät Wirtschaftswissenschaften der Technischen Universität Dresden

Häftad, Tyska, 2012

Av Ulrich Blum, Hans-Dieter Cleven, Werner Esswein, Erich Greipl, Stefan Müller

509 kr

Beställningsvara. Skickas inom 10-15 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2012-07-04
  • Mått170 x 240 x 13 mm
  • Vikt408 g
  • FormatHäftad
  • SpråkTyska
  • SerieDresdner Beiträge zu Wettbewerb und Unternehmensführung
  • Antal sidor232
  • FörlagSpringer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
  • ISBN9783322848048

Tillhör följande kategorier