bokomslag Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel
Samhälle & debatt

Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel

Mats Ingelborn

Häftad

129:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-9 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 114 sidor
  • 2019
Alla vill vara med och sälja och inom e-handeln blir det allt mer konkurrens. Många svenska e-handlare darrar när det ryktats att Amazon eller Alibaba ska etablera sig i Sverige.

För att kunna möta inhemsk och internationell konkurrens måste vi e-handlare fokusera på kvalitet och kundupplevelse.
- Äkta konkurrenskraft måste byggas på något som vi sällan diskuterar i affärsvärlden - känslor, skriver Kjell A Nordström och Jonas Ridderstråle i boken "Funky business forever".

För att väcka känslor måste du tilltala alla våra sinnen; syn, lukt, smak, hörsel och känsel. I e-handel är det lätt att tro att dessa känslor ska skapas online, men det är bara början. En relation byggs inte enbart av en snygg webbsida, den byggs av leveranskvalitet och hur kunden känner när hen öppnar paketet som du skickat.
  • Författare: Mats Ingelborn
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789178190003
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 114
  • Utgivningsdatum: 2019-02-15
  • Förlag: Yabot