Key Concepts in Tourist Studies

Inbunden, Engelska, 2010

Av Melanie Smith, Nicola MacLeod, Margaret Hart Robertson, Margaret Hart Robertson

2 379 kr

Beställningsvara. Skickas inom 5-8 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Tourism is the fourth biggest industry in the world. What are the key concepts in Tourist Studies?

This essential resource for students of tourism contains concise and authoritative entries on:

 

• Planning Tourism

• Sustainable Tourism

• Festivals and Events

• Cultural Tourism

• Economics of Tourism

• Regeneration

• The Experience Economy

• Urban Tourism

• Sex Tourism

 

Shrewdly judged to suit the needs of the modern student, the book offers the basic materials, tools and guidance for making sense of tourism and gaining the best results in essays and exams.

 

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2010-07-19
  • Mått148 x 210 x 15 mm
  • Vikt430 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • SerieSAGE Key Concepts series
  • Antal sidor216
  • Upplaga1
  • FörlagSAGE Publications
  • ISBN9781412921046

Mer från samma författare

Du kanske också är intresserad av