Kommande
Samhälle & debatt
Jakten på känslan 3 - Konsten att skapa meningsfulla upplevelser
Arvid Axland • Niels Kjærgaard-Jensen
Inbunden
679:-
UPPLEVELSEDESIGN - DIN GULDGRUVA Vi står mitt i en upplevelserevolution. Människors syn på vad som är viktigt i relationen till företag och konsumtion håller på att förändras i grunden. Vi jagar inte längre bara prylar, kickar och statussymboler - vi söker efter mening, känslor och berättelser värda att föra vidare. I denna förändring gömmer sig en guldgruva för dig som förstår kraften i att designa upplevelser som gör avtryck i människors liv - både i handling och kommunikation. Jakten på känslan hjälper dig att öka värdet på din verksamhet och bidra till en bättre upplevelse av världen vi lever i. Boken bjuder på viktiga insikter, inspirerande exempel och konkreta verktyg för att skapa upplevelser som verkligen gör skillnad - oavsett om du arbetar med ledarskap, verksamhetsutveckling eller marknadsföring. Och oavsett om du vill förändra en hel organisation - eller bara ordna en middag för någon du tycker om. Jakten på känslan gör ditt (arbets)liv roligare, viktigare och mer lönsamt. Det här är den tredje reviderade upplagan med en nya exempel och matnyttiga tips som tillkommit sedan första upplagan skrevs.
- Format: Inbunden
- ISBN: 9789153145448
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 376
- Utgivningsdatum: 2025-08-20
- Förlag: Pool Kommunikationsbyrå