Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

Inbunden, Engelska, 2017

Av Harvard Business Review, Nick Morgan, PhD Cialdini, Robert B., Nancy Duarte, Linda A. Hill, Harvard Business Review, Robert B Cialdini, Linda A Hill

539 kr

Beställningsvara. Skickas inom 3-6 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Finns i fler format (1)


Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2017-12-05
  • Mått209 x 134 x 17 mm
  • Vikt272 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • SerieHBR Emotional Intelligence Series
  • Antal sidor160
  • FörlagHarvard Business Review Press
  • ISBN9781633694750

Mer från samma författare

Du kanske också är intresserad av