bokomslag Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector
Data & IT

Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector

Célia M Q Ramos Cláudia Ribeiro De Almeida Paula Odete Fernandes Celia M Q Ramos Claudia Ribeiro De Almeida

Inbunden

5279:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 2-7 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 400 sidor
  • 2019
Provides vital theoretical frameworks and the latest innovative empirical research findings of online social media in the tourism industry. While highlighting topics such as e-business, mobile marketing, and smart tourism, this publication explores user-generated content and the methods of mobile strategies.
  • Författare: Célia M Q Ramos, Cláudia Ribeiro De Almeida, Paula Odete Fernandes, Celia M Q Ramos, Claudia Ribeiro De Almeida
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781799819479
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 400
  • Utgivningsdatum: 2019-12-27
  • Förlag: Business Science Reference