bokomslag Global Capital, Local Culture
Konst & kultur

Global Capital, Local Culture

Anthony Y H Fung Anthony Y H Fung Toby Miller

Pocket

499:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

  • 210 sidor
  • 2008
This book examines the way transnational media companies have entered the Chinese entertainment market. Based on the author's ethnographic work and over 100 interviews with senior executives in global media corporations, including Warner Bros. Pictures, Viacom's MTV Channel, and Nickelodeon and News Corporation's Channel V, the book analyzes the concrete globalization/localization strategies of these corporations and how they cope with the various political and economic constraints of working in China.
  • Författare: Anthony Y H Fung, Anthony Y H Fung, Toby Miller
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9780820495002
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 210
  • Utgivningsdatum: 2008-07-02
  • Förlag: Peter Lang Publishing Inc