bokomslag Försäljning och kundservice 1, lärarhandledning, Gy25
Psykologi & pedagogik

Försäljning och kundservice 1, lärarhandledning, Gy25

Elisabeth Ekström Maria Almeborn Katri Strömberg

Spiral

1799:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 2-5 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 170 sidor
  • 2025

Försäljning och service 1, lärarhandledning är anpassad efter Försäljning och kundservice 1, bok som har fokus på arbeten inom försäljning och service. Materialet är noggrant anpassat till försäljning och kundservice nivå 1 enligt ämnesplanen för Gy25..

I Försäljning och kundservice 1 möter eleverna personal och kunder i en större dagligvarubutik någonstans i Sverige. Genom människorna i butiken lär sig eleverna betydelsen av service och gott bemötande, både internt och externt, liksom vikten av att arbeta med hållbarhet inom handel.

Lärarhandledningen följer elevboken och innehåller inspirerande lektionsförslag, övningar och uppgifter samt lösningsförslag till elevbokens instuderingsfrågor. Med denna lärarhandledning får du ett gediget material som gör det enkelt att planera och genomföra din undervisning
.
Försäljning och kundservice 1, lärarhandledning:
- Har en tydlig koppling till ämnesplanen för Gy25
- Underlättar och sparar tid f...

  • Författare: Elisabeth Ekström, Maria Almeborn, Katri Strömberg
  • Format: Spiral
  • ISBN: 9789151116471
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 170
  • Utgivningsdatum: 2025-05-09
  • Förlag: Gleerups Utbildning AB