Försäljning och kundservice 1, bok, Gy25

Häftad, Svenska, 2025

Av Elisabeth Ekström, Maria Almeborn, Katri Strömberg

919 kr

Skickas tisdag 18/11
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Försäljning och kundservice 1 är ett läromedel som har fokus på arbeten inom försäljning och service. Boken är noggrant anpassad till försäljning och kundservice nivå 1 enligt ämnesplanen för Gy25.

I Försäljning och kundservice 1 möter eleverna personal och kunder i en större dagligvarubutik någonstans i Sverige. Genom människorna i butiken lär sig eleverna betydelsen av service och gott bemötande, både internt och externt, liksom vikten av att arbeta med hållbarhet inom handel.

Alla kapitel innehåller verklighetsförankrade fallbeskrivningar, repetitions-, övnings- och APL-uppgifter. Det finns också flera rollspel där eleverna får pröva service i olika situationer.  Språket är rakt och layouten är tydlig för att underlätta för eleverna att ta till sig innehållet. Ta med dina elever på en resa i branschen och utvecklas tillsammans mot ett yrkesliv med goda kunskaper samt kundfokuserat och målinriktat försäljningsarbete.

Här finns:
- Verklighetsbaserade fallbeskrivningar som eleverna känner igen sig i.
- Rakt och lättfattligt språk för att eleverna ska kunna ta till sig innehållet.
- Layout och bildspråk i samspel för att förtydliga innehållet.
- Repetitions-, övnings- och fördjupningsfrågor samt APL-uppgifter till varje kapitel.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2025-04-14
  • Mått165 x 242 x 15 mm
  • Vikt500 g
  • FormatHäftad
  • SpråkSvenska
  • SerieGleerups försäljning och service
  • Antal sidor240
  • Upplaga1
  • FörlagGleerups Utbildning AB
  • SABQi
  • ISBN9789151116464
  • MiljömärkningFSC
  • OriginaltitelFörsäljning och kundservice 1, bok, Gy25

Tillhör följande kategorier