Hoppa till sidans huvudinnehåll

Erfolgsfaktor Markt

Kundenorientierte Produktinnovation

Häftad, Tyska, 2011

Av Elko J. Kleinschmidt, Horst Geschka, R.G. Cooper, R. G. Cooper

679 kr

Beställningsvara. Skickas inom 10-15 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Uber Erfolg oder Misserfolg neuer Produkte entscheidet der Markt. Die Innovationsforscher Cooper und Kleinschmidt stellen die Erfolgsfaktoren fur Produktinnovationen vor zeigen die Bedeutung des Lead-user-Ansatzes fur die Zukunft.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2011-12-08
  • Mått155 x 235 x 14 mm
  • Vikt382 g
  • FormatHäftad
  • SpråkTyska
  • SerieInnovations- und Technologiemanagement
  • Antal sidor233
  • FörlagSpringer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
  • ISBN9783642786884

Tillhör följande kategorier