Hoppa till sidans huvudinnehåll

Designing Research in the Social Sciences

Inbunden, Engelska, 2012

Av Martino Maggetti, Claudio M Radaelli, Fabrizio Gilardi

2 769 kr

Beställningsvara. Skickas inom 7-10 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Finns i fler format (1)


This innovative research design text will help you make informed choices when carrying out your research project. Covering both qualitative and quantitative approaches, and with examples drawn from a wide range of social science disciplines, the authors explain what is at stake when choosing a research design, and discuss the trade-offs that researchers have to make when considering issues such as:

- causality

- categories and classification

- heterogeneity

- interdependence

- time

This book will appeal to students and researchers looking for an in-depth understanding of research design issues to help them design their projects in a thoughtful and responsible way.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2012-12-18
  • Mått170 x 242 x 17 mm
  • Vikt470 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • Antal sidor200
  • Upplaga1
  • FörlagSAGE Publications
  • ISBN9781849205009

Tillhör följande kategorier

Hoppa över listan

Du kanske också är intresserad av

Hembiträdet
  • Nyhet
Del 1
Hitster Original

Hitster Original

Jumbo

299 kr379 kr

Det borde man ju veta - 3 SAKER

Det borde man ju veta - 3 SAKER

Kylskåpspoesi

229 kr