bokomslag Customer-Lifetime-Value-Management
Samhälle & debatt

Customer-Lifetime-Value-Management

Markus Hofmann Markus Mertiens

Pocket

849:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 209 sidor
  • 2012
Immer mehr Unternehmen entdecken die Bedeutung von Customer-Relationship-Management (CRM). Hofmann legt das erste Buch vor, das CRM mit dem gleichfalls immer bedeutender werdenden Aspekt der wertsteigernden Unternehmensfhrung zum Customer-Lifetime-Value-Management (CLV-M) verknpft.
  • Författare: Markus Hofmann, Markus Mertiens
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783322902191
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 209
  • Utgivningsdatum: 2012-07-08
  • Förlag: Gabler