Sandra Diehl - Böcker

Visar alla böcker från författaren Sandra Diehl.
11 produkter
Matthias Karmasin, Sandra Diehl, Isabell Koinig - Media and Change Management, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2022

2 379 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Matthias Karmasin, Sandra Diehl, Isabell Koinig - Media and Change Management, Häftad

Häftad, Engelska, 2023

2 379 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sandra Diehl, Matthias Karmasin, Barbara Mueller, Ralf Terlutter, Franzisca Weder - Handbook of Integrated CSR Communication, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

4 239 kr

Skickas onsdag 15/10
Sandra Diehl, Matthias Karmasin, Barbara Mueller, Ralf Terlutter, Franzisca Weder - Handbook of Integrated CSR Communication, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

4 319 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sandra Diehl, Matthias Karmasin - Media and Convergence Management, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2013

1 409 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sandra Diehl, Matthias Karmasin - Media and Convergence Management, Häftad

Häftad, Engelska, 2015

1 069 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sandra Diehl, Tobias Eberwein, Larissa Krainer, Franzisca Weder - Medien- und Kommunikationswissenschaft der Zukunft, Häftad

Häftad, Tyska, 2024

1 419 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sandra Diehl - Reale und mediale Produkterfahrungen, Häftad

Häftad, Tyska, 2009

959 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Ralf Terlutter, Sandra Diehl, Shintaro Okazaki - Advances in Advertising Research (Vol. 1), Inbunden

Inbunden, Tyska, 2010

1 229 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sandra Diehl, Ralf Terlutter - International Advertising and Communication, Häftad

Häftad, Engelska, 2006

1 459 kr

Skickas inom 7-10 vardagar