bokomslag Advances in Advertising Research (Vol. 1)
Samhälle & debatt

Advances in Advertising Research (Vol. 1)

Ralf Terlutter Sandra Diehl Shintaro Okazaki

Inbunden

1249:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-9 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 412 sidor
  • 2010
The goal of the book is to advance more systematic research in the fields of advertising and communication form an international perspective. Renowned communication researchers from around the globe have contributed to the making of this book.
  • Författare: Ralf Terlutter, Sandra Diehl, Shintaro Okazaki
  • Illustratör: 35 schw-w Tab 53 schw-w Abb
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783834921116
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 412
  • Utgivningsdatum: 2010-06-25
  • Förlag: Gabler