Amanda D. Lotz - Böcker
Television Studies
Av Jonathan Gray, Amanda D. Lotz, Madison) Gray, Jonathan (University of Wisconsin, Amanda D. (University of Michigan) Lotz, Amanda D Lotz
Häftad, Engelska, 2018
319 kr
Häftad, Engelska, 2006
349 kr
We Now Disrupt This Broadcast
Av Amanda D. Lotz, University of Michigan) Lotz, Amanda D. (Professor, Amanda D Lotz
Inbunden, Engelska, 2018
369 kr
Inbunden, Engelska, 2021
309 kr
Häftad, Engelska, 2014
489 kr
Inbunden, Engelska, 2014
1 529 kr
Inbunden, Engelska, 2023
1 249 kr
Häftad, Engelska, 2023
429 kr
Inbunden, Engelska, 2025
1 249 kr
Häftad, Engelska, 2025
399 kr
Häftad, Engelska, 2014
519 kr
Inbunden, Engelska, 2014
1 399 kr
Inbunden, Engelska, 2018
1 029 kr
Media Industry Studies
Av Daniel Herbert, Amanda D. Lotz, Aswin Punathambekar, Amanda D. (University of Michigan) Lotz, Amanda D Lotz
Inbunden, Engelska, 2020
879 kr
Media Industry Studies
Av Daniel Herbert, Amanda D. Lotz, Aswin Punathambekar, Amanda D. (University of Michigan) Lotz
Häftad, Engelska, 2020
319 kr
Netflix and Streaming Video
Av Amanda D. Lotz, Amanda D. (University of Michigan) Lotz, Amanda D Lotz
Inbunden, Engelska, 2022
849 kr
Netflix and Streaming Video
Av Amanda D. Lotz, Amanda D. (University of Michigan) Lotz, Amanda D Lotz
Häftad, Engelska, 2022
319 kr
Media Industries in the Digital Age
Av Amanda D. Lotz, Timothy Havens, Amanda D. (University of Michigan) Lotz, Amanda D Lotz
Inbunden, Engelska, 2024
989 kr
Media Industries in the Digital Age
Av Amanda D. Lotz, Timothy Havens, Amanda D. (University of Michigan) Lotz, Amanda D Lotz
Häftad, Engelska, 2024
319 kr