bokomslag Advances in Advertising Research (Vol. 2)
Samhälle & debatt

Advances in Advertising Research (Vol. 2)

Shintaro Okazaki

Pocket

2219:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 490 sidor
  • 2011
This volume grew out of research papers presented at the 9th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) which was held at Universidad Autonoma de Madrid, Spain, on June 24-26, 2010. The conference involved advertising, communication, and marketing scholars located all over the world, thereby setting an example of diversity and plurality in our ICORIA community.
  • Författare: Shintaro Okazaki
  • Illustratör: 55 Schwarz-Weiß-Tabellen 44 Schwarz-Weiß-Abbildungen
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783834931344
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 490
  • Utgivningsdatum: 2011-06-21
  • Förlag: Gabler