Ny
bokomslag Marknadsföring, människor och interaktion
Samhälle & debatt

Marknadsföring, människor och interaktion

Peter Svensson Jacob Östberg

Häftad

609:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 2-5 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 168 sidor
  • 2025
Marknadsföring är så mycket mer än strategier, marknadsundersökningar och reklamkampanjer. Den uppstår i det dagliga samspelet mellan människor. I Marknadsföring, människor och interaktion får vi ett alternativt perspektiv på marknadsföring, bortom den traditionella marketing management-logiken. Genom att utgå från symbolisk interaktionism synliggör författarna hur marknader, konsumenter, produkter/varumärken, pris/värde, platser och reklam skapas och omskapas i människors vardagliga möten.

Med djupgående analys och konkreta exempel belyser boken hur marknadsföring inte bara är något företag gör - utan något som människor skapar tillsammans. Den tredje reviderade upplagan är fullmatad med uppdaterade exempel och tar hänsyn till den senaste utvecklingen på marknaden. Detta är en bok för den som vill förstå marknadsföringens roll i samhället på ett mer nyanserat sätt.
  • Författare: Peter Svensson, Jacob Östberg
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789144154244
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 168
  • Utgivningsdatum: 2025-07-15
  • Förlag: Studentlitteratur AB