The Social Mind

Cognitive and Motivational Aspects of Interpersonal Behavior

Inbunden, Engelska, 2001

Av Sydney) Forgas, Joseph P. (University of New South Wales, Sydney) Williams, Kipling D. (Macquarie University, Sydney) Wheeler, Ladd (University of New South Wales

1 349 kr

Skickas torsdag 13/11
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Effective social interaction requires sophisticated mental and motivational strategies. The Social Mind reviews and integrates psychological research on the relationship between people's thoughts and motives - their 'social mind' - and their interpersonal strategies.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2001-01-29
  • Mått162 x 239 x 35 mm
  • Vikt745 g
  • FormatInbunden
  • SpråkEngelska
  • Antal sidor460
  • FörlagCambridge University Press
  • ISBN9780521770927

Du kanske också är intresserad av

Kafé Pumpkin Spice
  • Nyhet
Del 1
Benådaren
  • Nyhet
Del 5