bokomslag Sport Business in the Global Marketplace
Samhälle & debatt

Sport Business in the Global Marketplace

H Westerbeek A Smith

Inbunden

989:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 241 sidor
  • 2002
Sport has become big business. This book takes a global look at the business of sport focusing upon the structure of the sport industry, commercialisation of sport, sport marketing, franchising, television and other rights and the rise of the global super athletes and teams. This is positioned in a global political and economic context and in the framework of global uncertainties and scenarios.
  • Författare: H Westerbeek, A Smith
  • Illustratör: illustrations
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781403903006
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 241
  • Utgivningsdatum: 2002-10-01
  • Förlag: Palgrave Macmillan