Networked Theology – Negotiating Faith in Digital Culture

Häftad, Engelska, 2016

Av Heidi A. Campbell, Stephen Garner, William Dyrness, Robert Johnston, William A Dyrness, Robert Johnston

269 kr

Skickas onsdag 8/10
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

2018 Clifford G. Christians Ethics Research AwardThis informed theology of communication and media analyzes how we consume new media and technologies and discusses the impact on our social and religious lives. Combining expertise in religion online, theology, and technology, the authors synthesize scholarly work on religion and the internet for a nonspecialist audience. They show that both media studies and theology offer important resources for helping Christians engage in a thoughtful and faith-based critical evaluation of the effect of new media technologies on society, our lives, and the church.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2016-09-20
  • Mått153 x 231 x 12 mm
  • Vikt270 g
  • FormatHäftad
  • SpråkEngelska
  • Antal sidor186
  • FörlagBaker Publishing Group
  • ISBN9780801049149

Du kanske också är intresserad av

Lucia är död
  • Nyhet
Del 3