bokomslag Handbuch Modernes Marktforschungs-Management
Samhälle & debatt

Handbuch Modernes Marktforschungs-Management

Werner Pepels

Inbunden

1619:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-9 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 1201 sidor
  • 2022
»Handbook of Modern Market Research Management«: This handbook presents both a state-of-the-art overview of the systematic-analytical foundation of market research and its application-oriented, practical implementation. It follows the principle of the demanding practical orientation of modern textbooks. The target readers are therefore professionals in marketing functions, decision-makers and high potentials on the one hand, and students in business administration at universities on the other.

  • Författare: Werner Pepels
  • Illustratör: 223 Schwarz-Weiß-Abbildungen 7 Tabellen, 223 Abbildungen XXXV, S 7 Schwarz-Weiß-Tabellen
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783428186723
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 1201
  • Utgivningsdatum: 2022-07-01
  • Förlag: Duncker & Humblot