bokomslag Grundlagen Der Mediaplanung
Samhälle & debatt

Grundlagen Der Mediaplanung

Werner Pepels

Häftad

1139:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-9 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 618 sidor
  • 2023
»Basics of Media Planninf«: Media planning directs an advertiser's funds to advertising types and media in order to spread its message in the best possible way. This is an up-to-date and well-founded explanation of how this should be done. The author has long professional experience in advertising, and also a scientific background as a professor of marketing. The book is aimed at marketing managers as an update, at career entrants and changers in media planning and at business students for orientation.

  • Författare: Werner Pepels
  • Illustratör: 110 Schwarz-Weiß-Abbildungen 6 Tabellen, 110 Abbildungen 618 S 6 Schwarz-Weiß-Tabellen
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9783428187584
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 618
  • Utgivningsdatum: 2023-07-01
  • Förlag: Duncker & Humblot