bokomslag Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management
Konst & kultur

Contemporary Thoughts on Corporate Branding and Corporate Identity Management

T Melewar E Karaosmanoglu Tengku Chik Melewar Bin Tengku Nasir Elif Karaosmanoglu

Inbunden

1459:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 230 sidor
  • 2008
A new look atthe latest thinking and issues in the areas of branding, identity and communication, drawing on recent academic and practical thought on corporate branding. Bringing together an international array of authors, the volume includes case study examples to provide a contemporary insight into corporate marketing communications.
  • Författare: T Melewar, E Karaosmanoglu, Tengku Chik Melewar Bin Tengku Nasir, Elif Karaosmanoglu
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780230543140
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 230
  • Utgivningsdatum: 2008-10-23
  • Förlag: Palgrave Macmillan