bokomslag Interne Markenfuhrung
Samhälle & debatt

Interne Markenfuhrung

Cornelia Wittke-Kothe

Pocket

1119:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 199 sidor
  • 2001
Grundzüge und verhaltenswissenschaftliche Grundlagen der internen Mar-kenführung - Phasenmodell: Analyse der Ausgangslage, Beseitigung von Änderungswiderständen, Mitarbeitermotivation, Umsetzungsplanung, Umset-zung, Bewertung, Stabilisierung
  • Författare: Cornelia Wittke-Kothe
  • Illustratör: 10 Abb
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783824475001
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 199
  • Utgivningsdatum: 2001-12-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag