bokomslag Why it Sells
Samhälle & debatt

Why it Sells

Marcel Danesi

Häftad

329:- (409:-)

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Hos dig inom 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 149:-

  • 211 sidor
  • 2007
  • Serie: The R&L Series in Mass Communication

Andra format:

Guiding readers through the basics of how to interpret ads, this work explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. It is for readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche.
  • Författare: Marcel Danesi
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9780742555457
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 211
  • Utgivningsdatum: 2007-09-21
  • Del i serien: The R&L Series in Mass Communication
  • Förlag: Rowman & Littlefield Publishers