Hoppa till sidans huvudinnehåll

Wal-Mart Effect

How an Out-of-town Superstore Became a Superpower

Häftad, Engelska, 2007

Av Charles Fishman

259 kr

Beställningsvara. Skickas inom 7-10 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Charles Fishman takes us into the heart of the biggest company on earth, ever, to show how the ‘Wal-Mart effect’ shapes lives everywhere, whether for cleaners in America, bicycle-makers in China or salmon farmers in Chile. Now Wal-Mart’s influence is so great it can determine everything from working practices to market forces themselves, Fishman asks: how did a shop manage to do all this? And what will the ultimate cost of low prices be?

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2007-02-01
  • Mått129 x 198 x 19 mm
  • Vikt252 g
  • FormatHäftad
  • SpråkEngelska
  • Antal sidor336
  • FörlagPenguin Books Ltd
  • ISBN9780141019796

Tillhör följande kategorier