bokomslag Markenmanagement In Der Automobilindustrie

Markenmanagement In Der Automobilindustrie

Bernd Gottschalk Ralf Kalmbach Jan Dannenberg

Inbunden

2059:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

Andra format:

  • 448 sidor
  • 2005
Markenmanagement-GrundlagenWas Automobilmarken wert sindErgebnisse der Brand Management-Studie von Mercer Management ConsultingCorporate Identity und Corporate Design als Elemente des MarkenkernsPremium- versus MassenmarkenWerbung als Hebel zur MarkenpositionierungErfolgsstrategien von Audi, BMW, DaimlerChrysler, Mercedes, Maybach, Ford, Jaguar, Mini, Opel, PSA Peugeot Citroen, Rolls-Royce, Smart, Volkswagen und VolvoStrategiemuster und Handlungsempfehlungen
  • Författare: Bernd Gottschalk, Ralf Kalmbach, Jan Dannenberg
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783409224604
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 448
  • Utgivningsdatum: 2005-01-01
  • Förlag: Gabler Verlag