Välj butik

Visa alla butiker

    bokomslag Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational C

    Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational C

    Joe Tidd

    649:- (849:-)
    • Häftad
    • 680 sidor
    • 2013
    Suitable for MBA, MSc and advanced undergraduate courses on innovation management, management of technology, new product development and entrepreneurship, this title contains a collection of additional digital resources for both lecturers and students.

    Finns boken i din butik?

    Välj butik för att se lagerstatus och eventuellt reservera boken.

    Ingen butik vald

    Välj butik
    80476

    Ja, finns i vald butik

    Fåtal kvar i vald butik

    Finns ej i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Tillfälligt slut i vald butik Välj en annan butik eller kontakta oss.

    Beställ i butik Den här boken är en beställningsvara. Välkommen till din butik så hjälper vi dig.

    Ej beställningsbar

    Lagerstatus saknas

    Köp i e-handel

    Hos dig inom 2-6 arbetsdagar

    Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

    • Författare: Joe Tidd
    • Format: Häftad
    • Upplaga: 1
    • ISBN: 9781118360637
    • Språk: Engelska
    • Antal sidor: 680
    • Utgivningsdatum: 2013-05-31
    • Förlag: Wiley

    för att se lokala öppettider, evenemang och personalens tips.

    Idag