bokomslag Management und Wirkungen von Marke-Kunden-Beziehungen im Konsumgterbereich
Samhälle & debatt

Management und Wirkungen von Marke-Kunden-Beziehungen im Konsumgterbereich

Anna Verena Wenske

Pocket

1229:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 365 sidor
  • 2008
Anna Verena Wenske erarbeitet ein detailliertes Verstndnis von Marke-Kunden-Beziehungen und bercksichtigt dabei explizit das Beschwerdemanagement und die Markenkommunikation.
  • Författare: Anna Verena Wenske
  • Illustratör: 53 schw-w Tab 48 schw-w Abb
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783834911414
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 365
  • Utgivningsdatum: 2008-08-14
  • Förlag: Gabler